ноември 2017
Се надеваме дека ви се допаѓа нашиот нов логотип. Навистина се надеваме! Сега тој е во согласност со модерните трендови што тежнеат кон јасна комуникација преку едноставен, но елегантен дизајн. Стариот сега изгледа малку застарено, но добро нè служеше. „Логотипот е мртов, да живее логотипот!“
Сосема новиот логотип GERARD е израз на нашиот нов корпоративен идентитет. Наша цел е да направиме GERARD да изгледа помладо, посилно и поблиску до нашите клиенти како никогаш порано.
За да го илустрираме ова, смисливме и лично мото:
„Покрив што не предизвикува грижи“.
Нашиот нов пристап е поддржан и со нашиот нов емоционален и креативен визуелен идентитет. Следната инфографика подетално ја прикажува оваа промена.